Badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych.

Ponownie przeprowadziliśmy badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych (pierwsza edycja badania odbyła się jesienią 2019r.). Badanie przeprowadzono pośród firm obsługujących według https://top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Realizacja badania polegała na symulowaniu zwiększonego ruchu na infoliniach poprzez jednoczesną próbę łączenia się kilku osób z tymi infoliniami. Ocenie została poddana efektywność dodzwaniania się oraz czas oczekiwania[…]

# 2 Koronawirus, a plany podróżnicze Polaków – raport częściowy Ogólnopolskiego Badania Podróżników.

Porównując sytuację z przełomu marca i kwietnia z tą w okresie przed Wielkanocą nie widać znaczącej zmiany dotyczącej planów podróżniczych Polaków. Nadal spokojnie czekamy na rozwój sytuacji bez podejmowania pochopnych decyzji. Natomiast widać wyraźnie podróż do których krajów odpuścimy sobie w roku 2020. Coraz bardziej zauważyć można, że miejsce jako bezpieczne na tegoroczne wakacje wskazujemy[…]

Koronawirus, a plany podróżnicze – raport częściowy Ogólnopolskiego Badania Podróżników

Nie zmniejszenie przychodów, czy konieczność oszczędzania, a obawa o zdrowie – swoje i najbliższych są powodem zmiany planów statystycznego polskiego podróżnika. Jak wybuch pandemii wpłynął na jego plany, kiedy planuje wznowienie podróży, czego się obawia, na jakich podstawach opiera swoje decyzje? Od 31 marca trwa Ogólnopolskie Badanie Podróżników, w którym w ciągu zaledwie kilku dni[…]

Badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych.

Pod koniec października 2019 r. przeprowadziliśmy badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych. Realizacja badania polegała na symulowaniu zwiększonego ruchu na infoliniach poprzez jednoczesną próbę łączenia się 20 osób z tymi infoliniami. Ocenie została poddana efektywność dodzwaniania się oraz czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Wyniki badania pokazuje raport, który możecie Państwo pobrać poniżej. Raport z[…]

Badania skuteczności działania portali z ogłoszeniami o pracę

Na zlecenie firmy No Fluff Jobs  na początku tego roku przeprowadziliśmy projekt, którego celem było m.in. sprawdzenie poziomu jakości obsługi portali branżowych z ogłoszeniami o pracę w branży IT i analiza otrzymanych aplikacji. Wykorzystaliśmy metodologię tajemniczego klienta, przy współpracy z firmą, która opublikowała na portalach ogłoszenia o pracę na stanowiska: Frontend Developer, Full Stack Web[…]