Badania skuteczności działania portali z ogłoszeniami o pracę

Na zlecenie firmy No Fluff Jobs  na początku tego roku przeprowadziliśmy projekt, którego celem było m.in. sprawdzenie poziomu jakości obsługi portali branżowych z ogłoszeniami o pracę w branży IT i analiza otrzymanych aplikacji. Wykorzystaliśmy metodologię tajemniczego klienta, przy współpracy z firmą, która opublikowała na portalach ogłoszenia o pracę na stanowiska: Frontend Developer, Full Stack Web[…]

Godne życie na emeryturze – co to oznacza dla Polaków?

Po zakończeniu pracy zawodowej chcemy dostawać z tytułu emerytury prawie tyle ile wynosi w Polsce średnie miesięczne wynagrodzenie (stan na grudzień 2017 roku). Kwota za jaką mieszkańcy naszego kraju mogliby zapewnić sobie godne życie to wg ich deklaracji 3 000 zł (średnia). Ocena wysokości tego świadczenie różni się w zależności od cech demograficznych. Mężczyźni chcą[…]

Internet wg nastolatków – wyniki badań jakościowych

Pokolenie dzisiejszych nastolatków właściwie nie pamięta tych zamierzchłych czasów, kiedy świat obywał się bez Internetu. Młodzi ludzie zapytani o to, jak wytłumaczyliby komuś czym jest Internet reagują zaskoczeniem. Poproszeni o próbę stworzenia tego rodzaju definicji najczęściej mówią, że jest to miejsce, w którym jest wszystko czego szukasz (i dużo więcej), w którym znajdzie się na[…]

Okiem przedsiębiorcy – Pracownicy z Ukrainy

Jedynie 30% przedstawicieli firm uważa, że pracownicy z Ukrainy zabierają pracę Polakom Napływ pracowników ze wschodu obserwujemy już od tak dawna, że nie można mówić ani myśleć o nim w kategoriach chwilowego trendu. Świadczyć o tym mogą m.in. powstające agencje pośrednictwa pracy specjalizujące się w pozyskiwaniu pracowników z Ukrainy, a z drugiej strony – inicjatywy[…]

Brand News – Żałoba marek

Ponad połowa uczestników badania uznała, że marka, której zniknięcia żałowaliby jest niezastąpiona. A gdyby z rynku zniknęła TA marka? Której żałowałbyś najbardziej? O taki mini-eksperyment myślowy poprosiliśmy 1000 respondentów, którzy brali udział w naszym badaniu. Mimo, że to dość szerokie podejście do tematu, postanowiliśmy zaryzykować, aby stworzyć swego rodzaju mapę percepcyjną marek – o jakich[…]