CATI

Computer-Assisted Telephone Interviewing (CATI) to jedna z technik badań ilościowych. Podczas wywiadu przeprowadzanego w specjalnym studiu, ankieter za pośrednictwem telefonu zadaje respondentom pytania i na bieżąco zapisuje ich odpowiedzi w systemie komputerowym. Zalety CATI to przede wszystkim szybki czas realizacji badania i opracowania wyników, a także minimalizacja błędów w badaniu i pełna kontrola nad projektem.

Realizacja badań telefonicznych jest ważnym obszarem działań instytutu MANDS. Każdego miesiąca przeprowadzamy tysiące wywiadów w badaniach sondażowych, społecznych, konsumenckich oraz  B2B w Polsce i zagranicą. Aby świadczyć usługi najwyższej jakości, od 2005 roku MANDS dysponuje własnym, nowoczesnym studiem do realizacji badań CATI we Wrocławiu.

MANDS realizuje badania CATI wykorzystując profesjonalny system komputerowy, który weryfikuje logiczną poprawność gromadzonych danych oraz wspomaga i kontroluje pracę ankieterów. Instytut posiada profesjonalne stanowiska ankieterskie, a nad przebiegiem projektów badawczych czuwają supervisorzy z wieloletnim doświadczeniem w branży. Nasi ankieterzy mogą pracować w profesjonalnie wyposażonym studio lub dzięki zastosowaniu Cati@Home – w domu, z laptopem i słuchawkami.